Hop til hovedindholdet

Business Viborg logo

Kick-off: OnlineERFA


Dato og tid

Fredag d. 12. april 2019 kl. 14:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 12. april 2019 kl. 08:30

Sted

VIBORGegnens Erhvervsråd, Skottenborg 12-14, 8800 Viborg VIBORGegnens Erhvervsråd
Skottenborg 12-14
8800 Viborg

Kick-off: OnlineERFA


Arrangementsbeskrivelse

Kick-off: OnlineERFA


Mange bække små gør en stor å.

Og det gælder også brugen af simple onlineværktøjer, der kan øge din omsætning markant.


Vidste du f.eks. at:

  • Google rangerer YouTube videoer højt i en google søgning?
  • En SMS-påmindelse til en kunde, der har forladt sin kurv i din webshop, kan øge konverteringsraten markant?
  • Nyhedsbreve er et relativt billigt og effektivt markedsføringsredskab, hvis du bruger det rigtigt?


Der er mange værdifulde værktøjer at vælge imellem, men det tager tid at lære at bruge dem og vælge de rigtige.

Derfor starter VIBORGegnens Erhvervsråd OnlineERFA.

Et arbejds- og erfaringsdelingsnetværk, hvor du medbringer din computer, så du kan spare med ligesindede og tilrette dine onlineværktøjer med det samme.

Der er også mulighed for at inviterer relevante oplægsholdere ind.


Målgruppe for OnlineERFA
Medarbejdere i virksomheder og iværksættere, der arbejder med online tilstedeværelse af deres virksomhed.

Virksomheden har måske en webshop, er ved at starte/udvikle en webshop eller har fokus på øget udnyttelse af online markedsføring og strategi.

Fælles mål for målgruppen
At vækste, udvikle og tjene flere penge gennem online tilstedeværelse.

Kick-off OnlineERFA er

  • Åbent for interesseafklaring. Herefter binding til netværket.
  • Mødet hvor vi sætter rammerne for netværket fremadrettet.
  • Inklusiv let forplejning.

 
Agenda på Kick-off OnlineERFA

14.00:                 Velkommen

14.05:                 Rundt om bordet:

                             Hvem er jeg?

                             Hvad vil jeg gerne have ud af min deltagelse?

                             Hvilken erfaring har jeg med online tilstedeværelse, som                                         jeg kan bringe i spil?

15.00:                 Hvilke emner skal gruppen arbejde med?

15.45:                 Spilleregler for gruppen og næste møde

16.00:                 Tak for i dag

 
Rammer for OnlineERFA

  • Medlemmer af VIBORGegnens Erhvervsråd (VER) kan uden beregning deltage med én person i erfagruppen.
  • Ikke-medlemmer i VER kan efter aftale deltage i kick-off mødet d. 12. april. Ønsker man at forsætte i OnlineERFA, forudsætter det indmeldelse i VER.
  • Kollega af relevans for gruppens fokusområde kan være stedfortræder, hvis man selv er forhindret.
  • Nye virksomheder kan optages i gruppen efter forudgående aftale med den ansvarlige hos VER.
  • Der er et afbudsgebyr på kr. 300,- ekskl. moms, hvis du melder afbud til et møde mindre end en uge før mødet.
  • Virksomhederne i erfagruppen deles om omkostninger til evt. eksterne talere. Beløbet må ikke være højere end kr. 300,- pr. virksomhed. Dog tilstræbes det at tiltrække eksterne talere med særlig interesse for gruppen, der stiller deres viden til rådighed uden beregning.
  • VER er tovholder, indkalder til møder og udarbejder dagsorden iht emner, der fremgår af erfagruppens netværkskontrakt (udsendes umiddelbart efter kick-off).
  • Såfremt deltagere i ERFAgruppen har mulighed for at lægge lokaler til et møde opfordres der hertil. Dette inkluderer ansvar for forplejning til deltagerne.
  • Der skrives ikke referat af møderne, så mød op!
  • Erfagruppen mødes ca. en gang i måneden til udgangen af 2019. Herefter beslutter gruppen, om den ønsker at fortsætte med ny tovholder eller udfase.

Pris

Kick-off: GRATIS
Herefter forudsættes der medlemskab.
Læs mere om medlemsskab her.

 
Hvor og hvornår
VIBORGegnens Erhvervsråd, Skottenborg 12-14

Kick-off:
Fredag d. 12. april kl. 14.00-16.00.
Herefter ca. en gang i måneden til udgangen af 2019.

Spørgsmål rettes til
Erhvervs- og iværksætterkonsulent
Anne Christine Forum Harritz
mail: acf@ver.dk
tilf: 50 43 46 64

 

Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores Facebookside, som du kan se her
Se hvordan vi beskytter dine data her
.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >